Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min blogg! Jag har aldrig bloggat förut, hoppas att det kommer gå bra! Jag kommer att lägga upp massa bilder och  på kändisar, roliga saker och skriva lite om vad jag gör om dagarna. Jag hoppas att ni kommer att gilla det !   Här har ni en liten bild på mig :)



(Klicka för större bild)


Tänkte berätta lite om mig själv nu när jag ändå håller på! Mitt namn är Susan Sharif som ni nu fattat kallas jag för Suzie. Jag är 17 fyller 18 i år, efter lovet fortsätter jag mitt 3:dje år på gymnasiet(  Går omvårdnadsprogramet) På fritiden så är jag med mina vänner och min underbara pojkvän! Om det är något mer ni vill veta är det bara att fråga!




Puss // Suzie

Kommentarer
Postat av: hemlig

så trevlig

2009-06-18 @ 02:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BloggaSnyggt.se Intimera.se