Hemma

Heej bloggen!
Nu är jag äntligen hemma, är hur trött som helst! Idag så var jag inne i stan och käka på Sandy´s med min kusin och min syster. Vi va där ett tag, sedan åkte vi till vår lägenhet i Sollentuna och tog det lugnt. Spelade lite X-box, det var hur kul som helst! spelade ett spel med vampyer den heter typ Buffy något,haha. Jag kom jätte långt i spelet och när det hade gått några timmar så skulle jag spara och vad händer då, jo ja sparade inte ! Fick spela om allting sen! Men ialla fall, jag va hos min älskling och tog det lugnt, sedan hyrde vi film och åt pizza, mums! Sen har jag inte gjort så mycket mer! Jag har lite bilder som jag tagit under dagen, lägger upp dom om ett litet tag!


puss så länge // Suzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BloggaSnyggt.se Intimera.se